dilluns, 23 d’octubre del 2006

Schumi, ha anat d' un pèl!



Tant li fa no haver guanyat, la cursa d' ahir que és la del comiat de Michael Shumacher, de ben segur la recordarem molts dels que sobrevivim any rere any als comentaris fantàstics i canvis sobtats del "mestre" Rosés i companyia, i que ja en vaig parlar en el meu post "De F1 i cagades", que també és part de la gràcia de seguir el mundial amb "la nostra".

Tot i així, l' actitud de Shumi ha estat pròpia d'un que comença i no d' un que plega i m'ha fet recordar, especialment en l'avançament a Fisico quan va rebentar la roda, als meus admirats "Joe Bar Team" i com a mínim a casa ens va fer gaudir i aixecar-nos de la cadira, mil vegades més que no el barça! (d'això no en tinc ganes de parlar).

També m'ha agradat veure que no estem sols, i que també hi ha més gent que juga el que nosaltres amb els barbarismes, que tot i que no passa res, com a mínim si treballes a la TV3 hauries de vigilar, que et paguen! veure "totxanes, totxos i maons" on en Joan Josep Isern segueix el tema del Sebastià Roca, tot i que es deixa el que ens agrada més a casa i que és:

- Els "ingeniers" han treballat tota la nit...

Tot i així, esperarem pacientment a que el març vinent, el què en diue el circ de la f1, torni a rodar per els circuits, i perquè no a esperar sentir les mateixes "paraulotes" mentre el lingüista de TV3 no es dediqui a seguir el mundia!


Forza Ferrari!