divendres, 2 de març del 2007

un viatje mogudet!

Encara tremolo, estic aquí assegut amb l'única llum que la que desprèn la pantalla de l'ordinador...no se com he arribat aquí, l'últim que recordo és una gran llum, assegut a la fila 25 del vol IB4661 que em tornava a Barcelona, eren les 19:45, tenia una bossa de paper a la tauleta de la cadira, escrivia,...pateixo...suo...tinc por...recordo els crits, aquella dona que va ser engolida per la finestra quan es va trencar, que per cert portava unes sabates horroroses! aquell aire gèlid i el mal que em feien les mans al agafar-me al seient, que ronyosos aquests d'Iberia ja els podrien canviar cada 50 anys! que hi ha d'haver milions d'àcars allí campant!..

recordo com flotava, com ja no feia fred, com una veu deia "ves cap a la llum" i la sensació de volar (i no em refereixo a anar dins l'avió) era com levitar, no se si m'enteneu! i llavors dins la nau, tot blanc, amb unes cortines vermelles, i un nan amb una careta del Jordi Pujol...semblava una peli del David Lynch...i de sobte aquella dona, amb aquell fuet, i aquella granota arrapada...li vaig mirar el ulls...ja no recordo res, m'he llevat davant aquest portàtil que ni tant sols se de qui és i em noto diferent...sento com si de sobte m'agradessin les americanes del Sala-Martin...com si el Mas fos més maco i em moro per menjar-me un tros de pa negre amb sobrassada...vull despertar-me no pot ser que ara sigui un d'aquests frikis que diuen haver estat adduïts...no pot ser!

Em deus un post CRUE! això és una petició formal, jajajaja
---------------------------------------------------------
Afegit a les 13:26, Today - Smashing Pumkins (Siamese Dream)



Perquè li vaig recomanar aquest disc a la Candela per anar foten-li, i en el video es veu clar que alguns li foten, que la noia va de floretes, i que al final sembla que estiguin abduits uns i fent l' anunci de D&G els altres, i perquè m'encanta i és divendres. I perque tornen al primavera sound!

8 comentaris:

Duschgel ha dit...

És ben clar que el menjar de l'avió t'ha sentat malament. És que, si viatges amb Iberia, és el pitjor que pots fer!

Per cert: a la dona engolida, la de les sabates horroroses... la van engolir a ella o a la roba que duia?

Ara cantarem tots junts: "el Clint és un friiiiki, el Clint és un friiiiiki!"

Ben tornat, ara veus les coses amb una altra perspectiva, amb un optimisme insòlit. Quan la tieta Pepa et regali uns calçotets del Miky Mouse ballant amb els tres porquets, ja no els hi faràs fàstics!

Puji ha dit...

Agente Scully, tenemos un caso claro de alienación mental por abducción. Llame al fumador!

Mikel ha dit...

En Sala-Martin tambe es un extra-terrestre....

Mikel ha dit...

En Sala-Martin tambe es un extra-terrestre....

Candela ha dit...

ajajajja GENIAL! GENIAL!!! visca les flors!!! els cors i el sexe!!!

Bon cap de setmana!!!

Clint ha dit...

Ei Dusch, no cantis eh! lianta!

Puji, qui fuma?

Ei Mikel, si no ho és si assembla molt! jajaja

Candela, no et diré que no, bon cap de setmana a tu també!

Cruella ha dit...

Clint: estic convençuda que aquests extraterrestres t'han obert el cervell i hi han mirat a dins. Gràcies a això, t'han extirpat una gleva que t'obstruïa el rec sanguini, i per això ara ets normal i t'agrada en Sala i en Mas.

Bé, en quelsevol cas entenc que és un meme, i m'hi poso.

Clint ha dit...

ben vist crue! però recorda que era de mentides...