dilluns, 28 de maig del 2007

El meme de les vambes

La setmana passada, van reaparèixer en varis blogs els "temuts" Memes...i deu ser que tinc cara de "Memo" per que me n'han encarregat 2!

El que em demana la Déjà vie, no em fa res de fer, de tots es sabut i si no, ho sabreu ara, que tinc certa predilecció per al calçat, així que ensenyar les meves sabates no em fa res, tot i que ella volia veure les vambes vermelles, així doncs va per tu bonica!

música i...







Ara bé, aquest és el millor moment! jajaja li passo el meme aquest a:
I nenes, res de sabatilles d'estar per casa eh! sabates sexis sexis!
Ei Ei Ei va que a última hora també li passo a la Annatarambana!

24 comentaris:

Puji ha dit...

Sort que internet no transmet olors... de moment.

Duschgel ha dit...

Quin striptease més bo!!

Amb molt de gust agafo el teu meme... però... és que no tinc sabates sexis. No en tinc!! L'únic que tinc amb una miqueta de tacó són les del casament, però és que no són gens representatives de la meva persona (i això que vaig anar ben senzilla).

Puc posar sandàlies, encara que sigui?

Metamorfosi ha dit...

you can leave your hat on... guaaaauuu... fantàstic!
El meme dels pantalons també el penjaràs no? ;D

Ja saps el que m'estàs passant??... jajaja... que la Metamorfosi és mooolt canviant. A veure què us ensenyo jo, ara! Poden ser més d'una?... ufff... d'acord, però no sé què en sortirà!

Alepsi ha dit...

Uooo! Un strip-tease de peu! Uffff... et diria que m'ha agradat, però mentiria... és que jo i els peus...... :s

Robertinhos ha dit...

tu el que volies era ensenyar el teu peu blanc i la teva cama peluda! jajajaja

Clint ha dit...

Ei Puji que ho dius per les adides aquelles? jajaja

Ei Duschgel, he dit sexis..no cal de tacó, senzilla també ho deus ser oi ;)

Ei Metamorfosi..els pantalons? jajaja la gràcia del meme aquest és que el pots inventar només calen les sabates, quantes més...millor!

Ui Alepsi, ho sento! jajaja no diguis mentides no!

Ei Robertinhos, t'agrada eh! jajaja

Déjà vie ha dit...

waw!!! m'encantaaaaaaaaaaa!! no m'ho esperava pas. Jo modestament vig demanar veure les teves sexy bambes vermelles pro un estreaptise ja es la rehostia!!!
Gracies reietó. ;)

Tondo Rotondo ha dit...

Mentre no li poseu de banda sonora aquella "zapatillas"... Salut !!

Ulisses ha dit...

jajaja
aquestes són les famoses bambes vermelles?
Anda! tanta espectació per això...
quina decepció XD

Salut!

Duschgel ha dit...

Ui, és que sexis... puf, no ho són, no! Però ja procuraré fer un post decent, vale?

Clint ha dit...

Ei Déjà! jajaa sempre n'havia dit descalçar-me jo ;) però esta fet amb carinyu!

Tondo, millor que no oi?

Ei Ulisses, vigila que no faré el teu eh!

Ei Dusch, no en dubto pas que en serà!

Rituslee ha dit...

uaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuu!!

Jo Mateixa ha dit...

Ei molt bo el meme (us aconcello que ningu m'el pasi, no el penso fer, ja sabeu que les sabates i les meves olors "peuines" queden lletges al Bloc :-S )

PD: Que diu la Meta que en faràs un de pantalons???? :-P

Metamorfosi ha dit...

Eeiii... jo també tinc unes abarques!!!

Petonets!

Uribetty ha dit...

Aquestes sabates estàn molt guapes, estic per comprar-ne unes, tot i que entre sabates i guinness...fitxo per la pinta ben fresca!
Salut!

Clint ha dit...

Ei Rituslee, és una sort que no faci els 3 monts! ;)

Eps Jo Mateixa, estic segur que ja no serà tant! Petonets!
PC: Això dels pantalons pregunta-li a ella ;)

Eps Metamorfosi, és que jo amb les calors, fora mitjons!

Ei Uribetty benvingut, si em dones a triar, jo suposo que també trio la pinta! (veig que t'agrada la bona música!)

Duschgel ha dit...

Deures fets!

Charlie Hi-Hat ha dit...

L'altre dia vaig veure aquestes vambes (bé, aquestes no, unes altres) en un aparador, i em vaig posar les mans al cap de lo cares que arriben a ser.

Clint ha dit...

Ei Dusch..bravo!

Charlie, quan jo les vaig comprar, no estaven de moda i em va costar la hòstia de trobar...no recordo el preu, recordo la caminada per totes les botigues!

mafalda ha dit...

Ooooooooooooh! Has d'avisar que no és apte per menors, home! ;-)

Ulisses ha dit...

si no el fas demostraràs que no tens paraula XD

Clint ha dit...

Ei Mafalda, benvinguda! però vols dir que n'hi ha per apartar les criatures? jajaja

Ei Ulisses, i qui t'ha dit que jo en tinc de paraula ;P

Candela ha dit...

Hola amor! jo calentorra i tu fent striptease!!!!

Agafo el memé i prometo fer-lo. No sé quan però segur que el faig.

Ja veus...jo que pensava estudiar... PASSSOOOOOO... Demà serà un altre dia.

Clint ha dit...

Ostres Candela, amb aquests comentarirs...ara jo calentorro i tu estudiant no?

No pateixis, si no fas el meme et perseguiré.....jajajaja