dilluns, 11 de juny del 2007

DJUKIC, on ets?

Amics, no ho entenc! ha sortit el sol igualment...serà que no és tant important?

N'hi haurà, que encara estaran orgullosos, de ser del barça...altres ja fa temps que han perdut l'esperança...a molts ens agradaria tenir-lo una estona en un local del port, lligat en una cadira com si d'una escena de el Padrí es tractés...Però si ho mirem tal com és aquí l'únic que la va cagar, l'únic que no ha fet la seva feina és el barça...COP DE MALL!

Cal dir que va ser una nit plena de nervis, d'educació (cal ensenyar als nanos com es fan botifarres al madrit!) i amb un final penós, ronyós..i el pitjor de tot és que no podem donar-li la culpa a ningú, excepte a tota aquesta colla que han demostrat que no són ni de bon tros els de les grans ocasions, que en aquest equip hi ha una companyonia de merda..(on era Ronaldinho?).

Diumenge a la nit, vaig veure gravada, la cursa de motoGP, quina diferència! allò si que és empenta, jugar-se la vida per guanyar! quan un pilot cau, ho fa a gairebé 150 Km/h i el primer que fa és aixecar-se córrer cap a la moto i intentar agafar-la per tornar a la pista...un futbolista, li fan un cop al turmell i a banda de cridar, insultar, intentar que l'arbit tregui una tarja al contrari només fot comèdia...així esta la cosa!

A banda d'això, no em va agradar gens sentir el Basté, quan se'n duien Riera en llitera preguntar: "això ens anirà bé o què?" tampoc és això, i per al resultat final sembla que no, que no ens va anar bé!

(com a mínim diuen que l' Alonso no va guanyar....tot i que si que ho va fer el Lorenzo i el Nadal...)

I siusplau....que ningú digui que és mala sort! que ja han passat dos dies i aquesta excusa només val per als minuts posteriors al partit...que la lliga és molt llarga i no ve de diumenge!

16 comentaris:

Mikel ha dit...

No es pot guanyar sempre!! si no seria molt avorrit.
Altres vegades em tingut un tenerife i aquest cop em tingut mala sort.... que hi farem , com a minim tornem a tenir rabia als perikus que ultimament aquella banda no ens feia ni fu ni fa i fins i tot algun cule volia que guanyesin la uefa...

Txell ha dit...

Quines ganes de plorar al minut 43. Sembla mentida que sempre ens el fotin a l'últim minut i sembla encara més mentida que el Madrid guanyi o empati in-extremis. Ufff!!!

Lliga tirada!

Ascu d'Alonso!!!

Puji ha dit...

Estic d'acord en pràcticament tot el que has dit. La lliga no es va perdre dissabte, la lliga s'ha anat perdent a base de fer el capullo una jornada rera una altra.

De totes maneres, deixeu-me que sigui un ingenu gilipolles un cop més i tingui un bri d'esperança per dissabte que vé.

Ulisses ha dit...

El que està clar que només es pot ser objectiu amb els esports individuals.
vaig veure el tenis i he de dir que va ser un partit emocionant. Que va guanyar el nadal... si i què? s'ho va currar pilota rera pilota.
Ja se que això d'assimilar els propis errors és dur, però si el barça no guanya la lliga serà culpa del barça i no de la mala sort, que amb el que cobren ja es podrien deslomar rere la pilota!

Charlie Hi-Hat ha dit...

Doncs mira, si haguessis vist les curses en directe també hagués pogut escoltar en Basté! :P (cosa que vaig fer ahir de 10:00 a 19:00 i al final ja semblava que el tingués assegut al sofà explicant-me tot el que feien per la TV).

Clint ha dit...

Ei Mikel! a mi ja me'n feien de ràbia, especialment el Tamudo.. ara que jo si que em vull avorrir guanyant sempre!

Txell, minut fatidic quina colla! jo diria que és culpa del Montilla...a mi em fa més ascu el que l'envolta que ell, però si que és un ascu si l' Alonso!

Ei Puji, clar que si, cal ser-ne d' ingenu...però digues digues, en que no estas d'acord?

Eps Ulisses, no es comparable el que fan els tenistes sols, sota el sol, a mi el Nadal em fa ràbia, però quan juguen com diumenge no hi ha res a dir. N'haurien d'apendre alguns del què és sacrificarse!

Ei Charlie, ja el vaig sentir ja, però és impossible veure tota la matinal en directe amb la colla pessigolla donant pel sac..han de sortir a pendre l'aire, tot i que em sembla un pèl massa de Basté! jajaja

Joana ha dit...

I continuarà sortint el sol...i cada dia farà més calor i als del barça no els hi fa fred ni calor res!!! Colla de mandrosos!

Rituslee ha dit...

quina ràbia el tamudo, ja sé que del tot no és culpa seva, però l'actitud després d'empatar-nos era de pequinès rabiós de content.

total, tenim la copa catalunya i ells no :-S

Jo Mateixa ha dit...

Està molt clar que la lliga no es va perdre dissabte, fa mesos que l'hem perduda, si més no per el comportament dels jugadors, que es nefast per no dir una altre rucada.

Encara tinc confiança i de fet l'hi demanaré a la mare que posi un ciri...a qui??, no se tiu, però a algun sant d'aquells que t'ho donen tot i no et treun res, a veure si d'una vegada per totes fotem algo joderrrrrrrrrrrr :-(

Robertinhos ha dit...

diumenge que ve espero que se'm posi la gallina de piel...i tu ja m'entens

Gatot ha dit...

Ara et faré ràbia.... però tinguem en compte que és tard i vol ploure!

No miro la tele, gairebé no escolto la ràdio... i m'arriba el gran sentiment de culpa col·lectiva del desastre de can barça....

A veure, a mi m'agrada "veure" futbol. M'agrada veure gent que fa bé la seva feina. Sóc culer, de sentiment.

Però... n'hi ha per tant? no en fem un grà massa? O és que com amb l'Estatut hi havíem posat massa espectatives?

Per malament que vagin les coses... el Barça tindrà plaça a la copa d'europa... que hauríen d'haver guanyat la lliga fa 5 setmanes? sí.

I quants anys fa que no guanyem cap competició política a Espanya? 3? 30? 300? No t'emprenyis, eh? Clint?

Fem unes birres? Guiness o bock-Damm?

Metamorfosi ha dit...

El sol sempre surt, Clint... sobretot si s'ha d'anar a treballar o si el Barça punxa per enèssima vegada i hi ha algun merengue esperant per tocar-te allò que no sona!... Fins i tot demà sortirà el sol, malgrat que avui m'he quedat sense esmorzar! ;)

Esportivament parlant, aquest cap de setmana només se salven les motos!

Apa, petons i bon cap de setmana!

Metamorfosi ha dit...

Ostres... sí que estic bé!... jajajaja... el que et volia desitjar és una bona setmana!!! (ves a saber on tenia jo el cap, ara ;p)

Clint ha dit...

Ei Joana...com sempre quanta raó! l'important però és que surti el sol!

Ei Rituslee, si que fa ràbia si, m'encanta això de pequinés rabiños! jajaja

Ei Txell, ja posats que posi uns quants ciris, per si de cas ;)

Eps Robertinhos, tant de bo!

Ei Gatot, saps, no m'en fas gens de ràbia! jajaja tot el que dius té moltíssim sentit, de fet a mi l'emprenyada em dura relativament poquet comparat amb parlar de política...això si que em fot a mil!
de birres, les que hi hagi a la nevera!

Ei Meta...si aquests merengues que estan tant contents...quina ràbia!
Per cert, sort de l'altre comentari, que ja em pensava que no sabies a quin dia ens trobabem! jajaja avui és dimarts! petons igualment però!

Waipu Joan ha dit...

la cosa s'ha posat lletjota, però tranquil, encara no hem mort. Espera que guanyem la setmana que ve, punxin els altres i algú pateixi una sorpreseta.
De moment, l'Alonso té un competidor nou, jejeje...

Clint ha dit...

Ei Joan, tots esperem unaltre tenerife...I l'Alonso, el millor de tot és que el té a casa! jajaja