dimarts, 10 de juliol del 2007

Cop de mall blocaire!

unyimcta / nnycu / iaypmt / kksjxmoi / peywfvop / rkxij / xzlzfx / cpgwdoj / kqqwmd / vvatgx / vwbfcmor / qbktjel / crmfj / lukmsb / djuvjfy / orxlmspt / dawlmau / pyxldl

no enteneu res...segur? (penseu una mica abans de continuar...)

doncs COP DE MALL a les paraules de verificació!

Això és només una mostra del que s'ha de patir en un parell de dies de comentar segons quins blocs! imagineu si som bones persones!

el que es senti al.ludit ja sap..."el que es pica..."

(no pensàveu que tot seria dutxar-nos juntets amb els premis de Thinking bloggers no?)

18 comentaris:

Metamorfosi ha dit...

Sí... sí... síííííí!

Un cop de mall darrere l'altre!

I encara més quan te la fa introduir per segona vegada! (la paraula de verificació, vull dir :p)

Petons, rondineta!!! ;D

Oriol ha dit...

...el que es pica, aigües mil?
o era
...el que es pica, porta els genolls pelats?
...o com deia Pedro Reyes a "no te rias que es peor"...tanto va el cantaro a la fuente que se compra un bono-bus.


i com tu no ho tens, m'ho imagino:

htqrsttyv

Déjà vie ha dit...

si el cop d mall me'l fas tu i fluixet potser et faig verificar alguna vegada mes, d penitencia. ;)

annatarambana ha dit...

Estic d'acord! COP DE MALL!!!!

Però cada persona fa amb el seu bloc el que consideri millor! Si els és útils per evitar SPAM doncs... res...

Puji ha dit...

Jo també hi estic d'acord. Però quan et trobes això fot de molt mala llet.


hfyssdos

Clint ha dit...

Eps Metamorfosi a mi si m'ho demanen educadament...no em fa res una segona vegada! jajaja rondineta jo?

Ei Oriol Pedro Reyes a no te rias que es peor! era impossible que no em partis...encara avui no ho entenc!

Déjà, reina, a tu sempre amb molt de carinyu! (saps quantes d'aquestes són del teu bloc?)

Annatarambana o cop de mall o no! a veure si te'm tornaràs tant convergent que ni si ni no! jajaja un dia li fotre al blocat i veureu!

Ei Puji, què vols dir la cara del pericu? jajajaja

El veí de dalt ha dit...

Cop de mall, doncs!

Waipu Carolina ha dit...

Que ladilla(fastidio) tener que escribir tantas letras.
Estoy de acuerdo contigo, a veces al ver tantas letras ya no escribo el comentario.

Rituslee ha dit...

collons, feia dies que no passava per ca teua... necessites unes vacances, ho saps?

Rituslee ha dit...

amb tot l'amor, eh?

L'Avi.- ha dit...

Doncs cop de mall, però vigilant de no enganxar-nos els ouets, que si no és una sentida

Duschgel ha dit...

Jo tenia al principi la verificació de paraula pel que diu el Puji, però com que em cansa a mi mateixa haver d'escriure-les als comentaris d'altres blocs, doncs li vaig fotre cop de mall també.

Apa, a sopar i a fer nones!

Déjà vie ha dit...

les q tu vulguis i mes reiet. ;)

mafalda ha dit...

Doncs a mi em pica, que sóc de mena sensible, jo i reacciono millor a les carícies que als cops de mall.
Jo sóc una de les que ha tingut paraules de verificació posades fins ara. Acabo de canviar-ho, però el pròxim cop que et molesti alguna cosa, digues-m'ho amb carinyo, que estic fluixeta.
Salut!

Gatot_X ha dit...

caram... potser la mafalda i jo som ànimes bessones?

potser no, però m'estalvio escriure el mateix

Robertinhos ha dit...

jo crec que ho tinc desactivat, no?

Clint ha dit...

Déja...n'estas segura? jajaja a veure si em faré pesat!

Ei Robertinhos, tu ho tens desactivat si, però tens allò que surten els comentaris quan tu vols....que quedi clar qui mana! jajajaj

Waipu Joan ha dit...

si noi, quanta raó!!!!!