dijous, 4 d’octubre del 2007

Durus a 4 peles?

Escolto a la radio una falca publicitària del Carrefour que diu "mariscadas a 9€"(ho sento però d'entrada com que fa una mica de tuf aquest marisc)...llegeixo a ca la cullerada no se què de l'inflació d'un 66,4 % que si 1.000 peles són 10€ (a mi sempre m'havien dit 6!)...per gràcia del sr. Euribor la quota hipotecaria em puja 121 € que dius, cap i cua!

i llavors penso, cony a mi no m'acaba de quadrar tot plegat...i no sóc de lletres!

Sort tenim que aquest gran home, ZP, que ens regalarà el que faci falta i més perquè tots visquem dignament i podrem menjar marisc...

Permeteu-me doncs, que agafi el Mall...

14 comentaris:

Txell ha dit...

Ja era hora Clint, feia dies que no agafaves l'eina! Bon cop de mall!

rosa ha dit...

Jo sóc de lletres i tampoc ho entenc, ningú dóna duros a quatre pessetes, ni quan temps enrera vvenien parcel.les, ni ningú treballa per amor a l'arte.
De totes maneres gràcies a ZP podem tenir fills a tort i a dret, doncs només ens pagan les despeses per a tres anys?¿?¿i despres no mengen, no es veseixen no van a l'escola?¿¿

Cruella ha dit...

Clint: la mariscada del Pryca serà de pòrex. Així sí que surten els comptes, segur.

Puji ha dit...

Els malls a punt que se'ns gira feina!

estripanits ha dit...

ZP = Pinotxo! Sí senyor!

Ja sé que tu ets de Guinness però, com a escocès d'adopció que sóc, alço una pinta de Tennent's a la teva salut!

Charlie Hi-Hat ha dit...

Tot el que regala últimament en ZP a mi m'arriba tard per poc. O sigui que s'ho pot fotre tot pel cul. (una versió més radical del cop de mall)

Jo Mateixa ha dit...

Bon cop de mall, defensor de la terra, bon cop de mall!!!!!

;-P

Petonasos guapuuuuuuuu!!!!

Clint ha dit...

Txell la musa del mall! jajaja

Ai Rosa si és impossible d'entendre! i sovint no se si és necessari l'esforç!

Cruell jo és que no!

Puji estem a punt, avisa al pericu!

estripanits cap problema per integrar una nova cervesa! Faltaria més!

Charlie doncs ja saps, a per la parelleta! jausjausjaus

Jo Mateixa fot-li fort dona, fot-li fort!

Joana ha dit...

Hi ha falques publicitàries que semblen treta dels " picapiedra"...Els recordes?
Ddoncs un bon cop ...de pedra!

Ulisses ha dit...

Subscric les teves paraules.

Cop de mall!

mossèn ha dit...

regala ??? ... regalima ??? ... òndia, això com sempre acabo preguntant ... té connotacions sexuals ??? ... salut

euria ha dit...

No cal que ens regalin res...només pargar-nos la feina amb un sou digne. I tant! Cop de Mall.

menxu ha dit...

Tens raó. Jo recordo haver fet menús de 800 pessetes tranquil·lament. Ara no serien més que 5 insignificants euros!

Clint ha dit...

Joana clar que els recordo, ai l'edat! yabadabadu!

Ulisses! ets el primer subscriptor del bloc! et tocarà un joc de coberts!

mossèn segur que sí! Salut!

Euria un tema espinós aquest dels sous oi! COP DE MALL!

menxu menús bons a 5€...diria que això actualment és del tot impossible