dimarts, 29 de gener del 2008

Estrenyem-nos!

Quins collons! Aquest migdia així com qui no vol la cosa he llegit les portades dels diaris al restaurant on érem a dinar amb uns tècnics suïssos que intenten amargar-me la vida i no he pogut, no he tingut collons d'explicar-los com és que hi ha gent (que segur que ha estudiat i a més té coneixences) que se li acudeix dir que estrenyem les carreteres per acollonir la gent i que no corri tant!

Deu ser un fan del Tomeu Penya i allò de "com més amics més endins"...que si no, jo no entenc res de res!

Jo proposo directament prohibir els cotxes...segur que no hi haurà accidents i em posaré una medalla... potser caldria començar a deixar de fer cas als cosins!

13 comentaris:

Joana ha dit...

Aquest matí també ho deien a la ràdio...
És un escàndol! L'eix que va a Vic és estret i malfet i la suma de morts per accident va en augment. Com poden dir bajanades d'aquestes.Potser com que no condueixen i tenen xofer... Si no so s'entés.
Apa! COP DE MALL!
Jo proposaria només anar amb bici. Bici carril arreu!

Striper ha dit...

Son uns toca collons, nomes ens enganyen amb xifres d'acidents no las donen mai en% del cotxes matriculats per poguer posar mes multes.

Clara ha dit...

Quedem-nos amb les bicicletes i punt!

mossèn ha dit...

sense cotxes ... sense roba ... vale ... hi estic d'acord ... salut

Robertinhos ha dit...

potser algun venedor de l'smart...

Duschgel ha dit...

Em sumo a la proposta de la Joana: en bici, tu!

Jo Mateixa ha dit...

Quant ho he llegit al diari he alucinat, com es possible??, a qui se l'hi acudit??, segurament al mateix que ha fet el traçat de l'AVE per sota la Sagrada Familia...si no es el mateix deuen haver estudiat junts :-(

Que passis molt bon dia!!!!! :-)

Rituslee ha dit...

Posats a prohibir, prohibim que els polítics pensin...pq cada cop que s'hi posen tremolaaaa!!

Jordi Casanovas ha dit...

deu ser la síndrome pre-electoral que els fa dir bestieses.

Metamorfosi ha dit...

I ja que els tenies ben asseguts i atents ¿no vas aprofitar per explicar als suïssos el que és donar cops de mall?

Hauria estat una ocasió perfecte per explicar-los la teoria i fer-ne alguna pràctica! ;D

Les carreteres amples i segures... i els petons ben estrets! ;)

Clint ha dit...

Joanaaixí m'agrades! amb el mall...però el carril bici sempre de baixada eh!

striper sí, els numeros es poden presentar de tantes maneres! fins i tot fraudulentes!

Clara i punt doncs!

mossèn sense roba, o amb pantalons ben arrapats...elles clar! salut

Robertinhos si, segur que algun es deu estar fregant les mans!

Duschgel molt be, l'esportista! jajajaja

Jo Mateixa ei, que a la Sagrada Família no li passarà res! però tota aquesta colla...aiiii!

Rituslee ohhh quina bona pensada!

Jordi el fotut és que encara ens queda un mes! i sant tornem-hi...

Meta és que el mall no el porto a l'hora de dinar! però tot i així, t'ha quedat un lema molt xulu! Els petons estrets! sí!

Orbison ha dit...

Messure digne de afamat jugador de PlayMobil, amb la diferencia que els nostres governants no tenen tanta inteligencia.

Gran en Tomeu.....Collons !!!

Jo Mateixa ha dit...

Sr. Clint, em pot explicar per que p....quant entro a escriure un comentari al seu bloc em surt algo semblant a una pagina de DNI's amercicana amb no se que de la TARGETA VERDE????

:-S