dimecres, 16 d’abril del 2008

Recomanant Tele.

Dimarts al vespre la dona torna tard a casa, i un cop col.locats els nens a dormir, gaudeixo d'una estona de solitud i tranquil·litat al sofà. I poso el canal 33.

Ahir vaig tornar a gaudir de Karakia.

Per als que no l'heu vist, és un programa que fan al 33 i que ens presenta gent d'altres països que viuen a Catalunya i que ens expliquen coses de la seva cultura tot cuinant els plats típics de cada lloc.

Simplement seure al sofà i anar veient, com tot i utilitzar ingredients diferents molts plats són similars entre cultures, curiositats en coses que expliquen dels seus països etc... ja val la pena. Veure com la majoria d'aquesta gent, a banda de mantenir vives les seves arrels, parlen català o ho intenten i com s'han integrat entre nosaltres, fa veure que hi ha moltes maneres de viure la diferencia i que fins i tot n'hi ha de bones!

El que més m'agrada, i suposo que és part també de la gent escollida per a fer els programes, és que de seguida la gent omple la casa d'amics, cuinen junts, mengen junts i això és una cosa, que a mi m'encanta fer i que per una cosa o l'altre acabo fent molt menys del que voldria. És molt nostre això de fer qualsevol celebració al voltant d'una taula i aquest programa emfatitza com en pot ser d'enriquidor.

Quan acabo de veure'l, sempre em queda una sensació de bon rotllo i per tant us el recomano...sempre que no us avorreixi sobiranament la cuina, però de ben segur que és una bona opció per al vespre dels dimarts. Per als altres, sempre t'acaba servint algun truc o recepta senzilla per que no, sorprendre alguns amics una propera vegada!

Ara que hi penso, sembla una mica una Waiputrobada d'aquestes que ens expliquen el Joan i la Carolina tot sovint al seu blog!

Post inspirat després de comentar aquest de la Txell. Apa reina no et queixis que et faig spam!!!

13 comentaris:

Rita ha dit...

Ais... Aquest és el meu clint!!! hahahahahahaha

Mentre et llegia pensava que tinc el mal costum de veure les sèries, encara que dolentes, de TV3 i ara toca Zoo. L'he vist alguna vegada Karakia i està molt bé, tens raó en tot el que hi dius i és cert que deixa molt bon rotllo com a exemple d'integració, sense perdre les arrels que crec que ningú ha de perdre. Però... la vena marujil, em pot, ho sento! :P

Ah... he seguit la ruta de l'spam i he passat per casa la Txell i he fet la meva presentació oficial de passada. :)

Avui això sembla una carta. Vinga, petonetssssssssss

Robertinhos ha dit...

doncs res noi, montem un soparet a casa teva i així ja tens la teva trobada! jajajaja

merci per apuntar-te al Meeting Blogger!

Jo Mateixa ha dit...

Jejejejeje, gruapu moltes gràcies per l'SPAM!!!!!! :-P

A veure si dimarts que ve m'el miro el programa aquest, ni que sigui una estoneta, pinta molt be!!!!!!

....aixi que dimarts estas una estoneta sol a casa eh...mmmmm, interessant :-P

Toy folloso ha dit...

Potser el més recomanable de la tele, ara mateix, siguin els informatius de La Sexta.
¡Quins ninos!

Striper ha dit...

A mi m'encanta aquest programa el trobo molt huma a la vegada que didactic.

Rituslee ha dit...

yessss, Clint, jo també sóc fan del Karakia. M'encanta veure les cuines de la gent normal cuinant plats de gent normal...tanta ejferificació ha fet molt de mal

Jordi Casanovas ha dit...

estic d'acord que el programa és molt bo però les receptes només les expliquen a mitges i moltes vegades em quedo amb les ganes de saber com es feia.

Lula ha dit...

Sí, jo el seguia molt la temporada que el feien els diumenges
L'unic que trobo que tot és penya muntada al dólar... Has vist les cases que tenen? i les mega-cuines??? a casa meva no hi cap tanta gent...


Besotes!

Clint ha dit...

Rita no passa res dona, si vols mirar Zoo tu mateixa...com a mínim el post t'ha dut a casa la Txell!

Robertinhos jajaja quina subtilitat la teva!

Jo Mateixa interessant? vols fer de cangur? jejeje

Toy no sintonitzo la sexta! i això de la TDT em fot una mandra...

Striper completament d'acord!

Rituslee bentornada! jajaja hi ha d'haver una mica de tot, gent normal i gent rara!

Jordi això és veritat, però si donessin més detalls passaria a ser un programa de cuina i suposo que no els interessa això! però hi ha vegades que si que voldries més informació per una recepta.

Lula hi ha de tot mega cuines i mini cuines, trobo que esta força ben retratat. No t'escaquegis a convidar tu ara!

Petonarrus!

Charlie Hi-Hat ha dit...

m'avorreix sobiranament la cuina, però me l'empasso perquè és l'únic programa que li agrada a la meva dona.

Clint ha dit...

Així Charlie així imposant-te!

Jo Mateixa ha dit...

A tu et faria el que volguessis nen, jejejejejejejejeje.

:-P

Clint ha dit...

Txell m'estàs posant nervios...jejejeje