dimecres, 5 de novembre del 2008

Avui anàlisi electoral...o no

Finalment ja ha passat, primer va perdre la dona i ara ha perdut el soldat. Negres juguen i guanyen!

La veritat és que jo penso que dels dos era el mal pitjor, però no puc entendre aquest fervor demòcrata que corre per els polítics i els tertulians de la radio. M'ha agradat sentir que en el nostre marc polític, Obama estaria a la dreta de Convergència...no entenc aquesta fal.lera de forrar-se la carpeta dels nostres "liders" amb la foto del l' Obama..jo segueixo preferint l'opció de la Samantha Fox...

Mas, diu que si els demòcrates guanyen a la 3ª ara els toca a ells, l' Iceta parla en plural quan parla de la victòria demòcrata, d' Obama en diuen messiànic...el Saura igual ni sap que hi ha hagut eleccions a cal etern enemic americà, evidentment Montilla va al seu rotllo...

I jo que voleu que us digui, encara espero que surti el ZP dient que Barack ha guanyat per algun consell que ell li ha donat...com que és el president de la no se quina potència econòmica!

Ara, m'agradaria que com va sortir el malbaratament del tunnig del A8 del President del Parlament, surtin els costos de taxis, dietes i hotels (segurament econòmics) on ha anat tota la quantitat de gent del país a cobrir les eleccions amb diners públics en temps de crisi...de debò cal enviar-hi al Cuní? I perquè no han enviat al Tomàs Molina...oi que l'envien al carrer quan plou...entre les eleccions i el seguiment de tots els catalans a la NBA tela marinera!

De debò que no entenc que n'esperem de tot plegat...això sí, mentre ens bombardegen amb això ningú parla de crisi, ni dels pressupostos paupèrrims que tot just acaben de sortir del parlament, ni de res que no els interessi...

Només falta que el barça segueixi guanyant i tot ratllarà la perfecció. Bé donant per bo la merdeta de partit d'ahir!

11 comentaris:

Unknown ha dit...

Bravo, estic totalment d'acord amb tu.

Rita ha dit...

A mi m'ha fet il·lusió aquesta victòria i m'ha fet sentir l'esperança -digues-me innocent- que si aquí algú (amb alguns) s'ho proposessin de debò ens podrien tornar a crear il·lusions.
Per la resta, absolutament d'acord amb el post i per descomptat amb tu.
Petons!

Sergi ha dit...

Ostres, no podria estar més d'acord amb tu. Ja he visitat alguns blogs que en parlen ja que és el tema del dia, i tots estan il·lusionats. Jo també prefereixo l'Obama que l'altre, però la veritat és que de moment no ens va ni ens ve, i altres problemes tenim. I m'alegro que algú altre digui que els demòcrates aquests americans, aquests tan progressistes i que faran un gran canvi, aquí estarien més a la dreta que convergència. I tant! Gràcies, necessitava llegir una cosa així.

estrip ha dit...

jo només veig aquesta fal·lera per aquest senyor no pot ser bona. Sembla que busquem algú perquè ens resolgui tots els problemes.
Quanta més il·lusió més decepció!

Robertinhos ha dit...

estic d'acord amb tu amb el tema del malbaratament de diner públic i que ´no entenc que feia el Cuni.

I també crec que no ens hem de distreure, que l'Obama no solucionarà els problemes del país, ni ens donarà la independència, ni farà bo als nostres polítics.

ara bé, em dóna esperança. Ja sé que es més dretà que la nostra dreta (USA està més a la dreta nostra...segons es miri), però el fet que un país de tradició racista hagi escollit un negre president i el discurs de canvi d'Obama m'il·lusiona. No per Espanya i Catalunya, sinó pel canvi a la política internacional. Per ajudar a alleugerar els radicalismes i aturant la política imperalista americana.

Com a mínim ja ha fet un favor, provar al Mc Cain i a la Palin de la White House!

Joana ha dit...

Tens tota la raó del món! Mai no he entès aquesta fal.lera per les eleccions americanes, sembla que ens hi vagi la vida. De política i economía no hi entenc un borrall ni m'interessa, perquè al cap de vall, tots fan el mateix. El poder corromp.

Striper ha dit...

Coi la samanta no esta malament..

kpitana ha dit...

Jo amb tot això no estic il·lusionada som més bé pessimista, el que passa que avui dematí les notícies de primera plana han fet pensar i xerrar a la taula de premsa de la feina, de tot aquest canvi que el món espera del Obama i del que pot passar, i també amb tot aquell vell somni que tenia un home, ara ja fa més de 40 anys..

Ja fa massa temps que no em crec tota aquesta colla de senyors en corbata..això em passa per treballar devora polítics, a Mallorca sabem bé que és això de gastar doblers públics amb dinars de llagosta i capses de cola-cao enterrades dins solcs de tomatigueres plenes d'euros ...
(un exemple cutre però reial del que passa a les Illes Balears, els nostres polítics son cutres) però també som d'aquelles que pensa que no tothom és igual, o si??
..no segueixo la política catalana ja en ve just la de ca nostra..

au bona nit...vaig a torrar un botifarró coentet amb pa moreno..
i dir Bona Nit qui sap demà amb quina notícia ens despertarem
besadetes amb pessics

Puji ha dit...

Wag the dog...

Clint ha dit...

òscar vols dir que t'has fet culé?

Rita d'acord amb el tema il.lusió...però pots estar en desacord amb mi i tampoc passaria res eh! jejeje Petons!

XeXu cony! de res home de res! jajaja

estrip és ben cert això!

Robertinhos el problema que hi veig és un excès d' esperança...a veure què!
El tema racial, és evident que han millorat, però jo no diria que esta solucionat només per això...

Joana és allò que diuen, els americans s'encostipen i els europeus estornudem...així no anem enlloc!

kpi nena botifarro coent! mmmm boníssim! ara que jo per política balear em quedo amb el "això és es colmo!" amb aquells del puticlub a Russia! jajaja vinga besadetes..els pessics el xivet ;-)

Puji no et diré que no!

òscar ha dit...

pà, circ i uns quants dies despistadets sense mirar el (trist) compte corrent.