dijous, 8 d’abril del 2010

Saloufest...

busca les diferències...









jo no acabo d'entendre com és que l' Oktoberfest i els San Fermins són considerats festes culturals i que una colla de universitaris en edat de fer el ximple puguin arribar a treure no se quin certificat de turisme familiar a un poble que organitza un event d'aquest tipus...deu ser que les famílies no van a Munich ni a Pamplona de vacances, o que la cervesa no puja igual, sí deu ser això.

Però la veritat, si remiro les fotos per exemple d'aquest àlbum, a mi em venen ganes de tenir uns quants anys menys!

Segurament amb una bona organització per Salou acaba sent un èxit per al poble. Però clar, amb les ganes de prohibir que corren per aquest país, doncs tampoc és tant estrany oi?

8 comentaris:

Joana ha dit...

És el mateix, però potser la manera de vendre-ho, vine i ves gat fins a no poder més, no és la més encertada.

Sergi ha dit...

Vols creure que ahir a l'hora de l'esmorzar vam tenir aquesta conversa, i els companys deien que era una vergonya, que els guiris venen aquí a desfassar, i jo els comentava a veure si es pensen que als seus països no desfassen també. Potser el que ens passa aquí és que estem poc viatjats. I sobretot, com dius tu, que hi ha unes ganes de controlar-ho tot i prohibir que no s'aguanten per enlloc.

Sergi ha dit...

Em deixava de dir que estàs en ratxa tio, continua així!

Striper ha dit...

Quina moguda!!

estrip ha dit...

falta l'atotblocfest!!!

Candela ha dit...

Jo soc més de fer festa de portes endins i més discretament... així que saloufest a la merda!

Clint ha dit...

Joana màrqueting...falta màrqueting!

XeXu si tu ho dius m'ho crec! ;)

Striper ara ja sabeu que heu de fer a Manresa no?

estrip no crec que vinguès tanta gent!

Candela sí discretament ...

DooMMasteR ha dit...

La tercera foto mola ;-)

Divertim-nos, que son quatre dies!